and it hurts whit every hartbeat

HUVVA! nu var det längesen jag skrev. men jag har faktist en bra anledning ;S
min dator har varit CP! i en vecka.. :S den är typ fortfarande det, men den hakar iallfall inte upp sig nu för tillfället =)

nu en vecka sen jag skrev , och detta har hänt:

Jag har:
 jobbat
..varit med Ida <3
..jobbat
..varit med camilla<3
..jobbat
..fått ett paket med ett 4 sidor långt brev + en tröja av Maja ♥ (tack för allt ditt stöd, jag saknar dig)
..varit på trästocks med Lollo 
lördag&söndag <3<3(även hoppat med Ida till Kleerup -som var bäst!)
..hyrt film med Kajsa&Petter (+)(vi har aldrig umgåtts vi tre nån gång förr, det var myspys) ♥♥
..jobbat
..fikat på arbetstid  (busigt(A) )
..shoppat ett par jeans & två tröjor
..och lärt mig vika en pappersblomma

vad som återstår av just denna dag är:
duscha
..fika
..sova

sen imorgon blire jobb som vanligt
men jag slutar för gått på fredag :D




trästocks -08


Ha det bra,
Puss
Vi ses ♥!

Kommentarer
Postat av: ronnie

Låter inte helt tråkigt iaf :)

2008-07-22 @ 01:06:00
Postat av: ronnie

btw behöver du hjälp med din dator så säg till =)

2008-07-22 @ 01:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0