länge sen sist?

Mina kompisar har stört sig välldans mkt
på att jag inte har uppdaterat min blogg så mkt den senaste veckan, såå..
det är väll bäst att jag gör det nu då
, medans jag har lite tid ;)


Jaa denna vecka har varit, ganska jobbig. Eller jag har försökt att koncentrera mig på skolan och på min sömn, men inget av det har gått så bra, men jag har iallfall varit duktig och inte slösat någon tid här XP

Torsdag ♥ 14/2:
På alla hjärtans dag så fick jag ett jättefint kort av Emma, som hon hade gjort själv, och ett fint litet paket med VÄRLDENS finaste örhängen i :] & av syster fick jag ett sött kort och ett par skitgulliga örhängen :]
Det var egentligen meningen att jag och Ida skulle på "dejt" på lilla marie, men  Ida började må dåligt på skolan och fick jätteont i huvudet så.. det blev inget av.
  Vi satt och lyssnade i två timmar på Guray som berättade om våra kursval som vi ska välja inför 2:an och 3:an... vi har bara denna vecka på oss att bestämma oss. Det känns lite stressigt men jag vet typ vad jag ska välja ^^

Btw, fysikprovet som jag hade på torsdagen gick BAJS!,.. jag satt och fattade typ INGENTING, gjorde några frågor och sen så satt jag och typ småfnissa resten av lektionen.
Kommer typ få IG i Fysik A....men.. ja..  

Fredag 15/2:
Jag var med Anna Forsberg den kvällen :D
Vi hade jättemysigt ^^ , åt skrovmål och såg filmen Stardust :)
den var typ bra, ganska rolig, hihi =)

Lördag 16/2:
Igår var jag med Isabelle, Rebecca, Cheung :)
det var mysigt :) vi såg melodifestivalen och sen kom Anna och Louise =)
Min syrra kände sig ensam i sin lägenhet så hon kom och va med oss också en stund ^^
Hahaha Anna började skrika och fick typ en hjärtattack av en sak som inte alls va så intressant eller speciell, men alla blev välldans nyfikna ;) hahah
Senare då det var jag, Isa, Rebb och Kajsa kvar så såg vi Torkel i knipe XD

Söndag 17/2:
Idag så blire att stå och vara domare på en volleyboll2000 turnering ;S
....men det blir nog lite roligt iallafall :P jag ska ju vara där med Isa, Vickan och Linnéa  =)


Aja, jag skriver mer senare, ikväll
Puss&hej ♥

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vi pratar någon dag bejbi?

2008-02-17 @ 17:58:58
URL: http://buymeaticket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0