Good :D

Tjooo :)
En stor NYHET:
  JAG FICK G PÅ FYSIKPROVET JIPPIIIEEEE :D:D:D:D:D
HAHahahahah började typ skratta då jag såg att jag faktist hade skrapat ihop 12 poäng (10 var gränsen för G)
Yeeeeeees :) hahaha typ skitglad ^^

Idag var en ganska vanlig dag :)
hade hål i en och en halv timma- det var mysigt :]

asså Olle! SÅ jävla söt du är! men du är ju inte riktigt smart XP :*
Kycklingar, Skulle DET vara en egen art!?
allvarligt, du har alltså trott, i 16 år!? , att vi äter gula små kyklingar, att dem föder levande ungar pch att dem inte växer upp till att bli höner &tuppar!?
hhahahaha XD omg, gråt, skratt och ont i hals& mage då jag faktist insåg att du var seriös!
hahaha att du faktist trodde det! HAhahaahha


jaja , ni skulle ha varit med och hört samtalet om kyklingar ;)
skratt förlänger livet vettu ;P


Vi ses ♥!

Kommentarer
Postat av: Anna-Kajsa

Grattis Gumman! Vad glad jag blir :)Du ser, du är duktigare än vad du tror :)

Hahahah! Ditt inlägg om olle gjorde min dag...Hahaha. gud vad gulligt :P

2008-02-22 @ 12:14:57
Postat av: Jossea

vilken del av fysiken vare om ? =)

2008-02-26 @ 22:32:11
URL: http://ljaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0