bokfreak


idag har jag varit och kollat tapeter i en &en halv timma . blev jävligt jobbigt i längden ;S ;P hahha
men nu tror vi att vi har hittat det vi vill ha och jag tror det blir "super bién! :)"
(som man säger på spanska ;) )


Ikväll har jag bara läst, &läst, &läst & läst ;O
jag blir snart galen på denhära boken!
den är jävligt dryg och inte fattar jag vilka alla är heller. Mycke namn & mycke text & mycke konstiga namn!
aja... jag kommer ju inte hinna läsa de återstående 215 sidorna och även hinna göra reccensionen innan torsdag...
jag får vell göra som alla andra gör- improvisera lite då jag ska skriva XP
+ jag har NK prov på onsdag... ehmm.. det kommer inte gå så jävla bra.. måste verkligen plugga innan och efter volleybollen imorgon för att jag inte ska behöva hoppa över volleybollen. (JAG VILL INTE GÖRA DET IGEN :( ! )


aja, nu ska jag väll äte kvällsfike & sen läse lite till.. & sen sove :]
Vi ses ♥!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0