AAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJ FYFAN!

FYFAN VILKET SENADRAG!
har haft senadrag förr, men inte i vaden. Har hört andra som har haft det många ggr förr men jag har aldrig förstått hur jävla ont det gör :O ajjjjj...!!
  Aja.. nu äre över iallfall :]

så, ikväll blire läsa,läsa,läsa &läsa, som i måndags... FYFAN så dryyygt :S
får skylla mig själv XP
kanske ringer Eve föressten.. och umgås ett tag eller två :] 
för då kan jag fort springa hem och läsa lite senare ;S

btw, NK prov idag, Ekologi ..... kukhelvete så dåligt det gick! kommer få.... hmm... IG!?
om jag inte ahde behövt läsa svenskaboken hela måndagen kanske jag skulle ha kunnat plugga lite mer NK och då skulle dte ha gått mkt bättre. För provet var egentligen inge svårt men jag hann inte plugga nå på det pga allt annat vi har i skolan just nu..
   bajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajs på alla provhelveten!


förlååååååt :] ,
ursäkta mitt språk,
mycke fula ord i detta inlägg
HAHAhaha ;) XP



Kollade på lite Greklandbilder för att bli gladare :D
GE MIG SOMMAR <3
Kolla in denna & erkänn att den får en att LÄNGTA ;)!

Kommentarer
Postat av: Anna enmark

Den får mig att längta till grekland TILL TUSEN!!!!!!!!

2008-02-20 @ 20:17:18
URL: http://annaenmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0