You're sleepy

Jaa, idag är det nyårs och  jag är peppad för ikväll.. fast ändå inte, jag gruvar mig för hur det ska gå.
Men jag vill bara att alla ska ha så roligt som möjligt.
Men det blir ju vad man gör det till ellerhur? :)
Jag försöker få flickorna upp ur sängen genom att ringa och sms:a men dem verkar verkligen vela sova ;P
Planen var ju att vi skulle ner och bada och basta kl 1 och sen göra oss i ordning vid 3 och sen laga mat och käka vid 6 och sen fara till festen 7.. men vi har inte bestämt vad vi ska äta och igårkväll började dem bli osäkra på detdär med att bada och basta ;)
Så man skulle som vela veta hur dte blir,
S Å   S L U T A   S O V A   N U   F L I C K O R !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0