Vår långa vandring är över. stjärnan har stannat här.


Nu var våran Luciaresa över och det medför blandade känslor.
Härligt att kunna ägna sig åt andra saker, men otroligt tråkigt att inte längre få sjunga med vårat härliga gäng!
Men ikväll visade vi verkligen skellefteå vad vi gick för :) vi är såjävla grymma om jag får säga det själv. ni som var i landskyrkan ikväll förstår & vet att vi har tillåtelse att skryta ;)!
Jag vill passa på att tacka er tjejer! TAck för att jag fått lära känna er, ni har lyst upp mina dagar! Gud så vi har kämpat tillsammans! Tack för allt!
Och så vill jag tacka alla andra, tex Leif (tränare)och Mats(chauför)! Vad skulle vi ha gjort utan er!? Det var ni som såg till så att vi mådde bra helatiden och peppade oss lite extra inför alla framträdanden! =)=) tack tack. Och även ett tack till Simon som spelade piano åt oss ett antal gånger! :) 
Och tack till alla er som kom och kollade i kyrkor, på företag eller allmänna platser! :D 

många tack dära, men det behövdes tyckte jag :)

nu kommer det ni alla väntat på.. lite bilder ;););) haha














Halsbandet vi fick ska jag bära så ofta jag kan. varje gång jag tittar på det kommer jag minnas alla skratt och hela upplevelsen tillsammans med er!=)

vi säger inte hejdå, vi säger:
vi ses♥!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0