put your lightes up


vid kl kvart över 8 i morse befann vi oss morgonpigga lucior på koppargården i Skehamn för att uppträda för deras största kund, nämligen en Vd från tyskland :) och det visade sig att han var rätt generös (och har säkert inte bara lite pengar i fickan) så han lassade fram med 300 åt oss var!! (A) och sen fick vi även 500 kr var av koppargården så 800 spän för 20 min sjungande... inte dåligt, inte dåligt må jag säga =)=) men gud.. jag hade svårt att ta emot pengarna :$ kändes som om vi inte förtjänade dem... men Leif (våran körledare)tyckte vi förtjänade det och han kan man lita på ;) (A)

så eftersom vi fick lite extra cash idag så tänkte jag att jag förtjänade att få köpa en liten julklapp till mig själv :]
det blev tre spetstrosor från Gina för 130 kr och sen ett par jeanstights från cubus för 150 :):) lovely
GOD JUL STINA :]

mat på aurum väntar om sisådär en och en halv timma , känns bra känns bra :P
sen skajag leka lucia i Bolidens kyrka kl 19.00 :D

nähh nu ska det bli lockning i håret å lite sånt där annat trams :)
vi ses♥!


Kommentarer
Postat av: martajnah

haha, vi sjöng också för han! fast typ kl 6 :S men jäklar vad dum man kände sig när man stog och sjöng för typ 3 pers?! hehe men lätt värt pengarna :D

2008-12-11 @ 22:15:41
URL: http://martajnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0