1 december


tjoho  tjohooo :) kom hem ganska nyligen .
 vi fick först en god middag på hotell aurum innan vi for sjöng i ske-hamn idag :)  sången gick ännu bättre än igår och det var myspys i den lilla kyrkan :] och det var gulligt med en massa barn som kollade med stora ögon på oss (A)
Fy vad trött man blir efter att ha sjungit åså .. helt otroligt.. det blir än rätt tidig kväll med LÅÅNG sovmorgon imorgon också =)=)

Första december idag allihopa! :D:D julkalendern började idag =) tyvärr missade jag den både den tidiga tiden på morgonen och den som var vid 7-tiden :S men det finns ju att se på Svt tror jag :) så det blir nog att se det nu :P man måste ju hänga med i jule-svängarna ellerhur? ;P
Matte C -prov på torsdag :S BLÄÄÄÄÄÄ!!! jag som knappt hinner plugga och som verkligen inte tycker om det provet kommer innehålla :(... "de" "ri" "vata"..? "derivata"?...  va tusiken ä de egentligen!? aja, borde väl egentligen sätta mig med matteboken nu ett tag.. bajs. 

vet inte om jag har så mycket mer att säga..


jo..jag och emelie satt och snackade om död & kärlek idag
   , i minibussen påväg hem från hamn.
Vi kom fram till det klassiska,
"kärlek är svårt" &
att "döden drabbar dem som verkligen inte förtjänar det".
Jag berättade att jag la en bön i bönekorgen igår i kåges kyrka.
 Det var nog så samtalet började.

Bönen var för dig Martina.



Vi ses♥!





 


Kommentarer
Postat av: marr

Stina tack för så mycket, älskar dig<3

2008-12-01 @ 22:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0