natten går tunga fjät

mmmm... härligt att äntligen få sova en stund (A)
men nu är det marsch iväg till lucia. :P
idag ska vi sjunga för nått företag kallat W6 .. ehmm.. jag trodde det var tuggummiföretaget men det var det tydligen inte (A) hahaha, aja dem ska iallafall bjuda på mat innan =)=) vilket passar utmärkt eftersom jag är döhungrig :P

Stressen inför jul har börjat smyga sig fram :S jag har ingen aning vad jag ska köpa för nått åt typ ANNA!? :O åt MAJA!? :O det är himlans svårt detdär, men kul också såklart =) men i år har jag ju knappt nån tid att köpa julklappar så dte kommer bli stressigt de 4 sista dagarna iannan jul ^^

aja , nu är det bäst jag hopapr upp på cykeln och drar mig iväg, vill inet komma försent :$


Santa Lucia Lindström
kissemissen min :]

vi ses♥!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0