andra advent


  Jag köpte ett nytt och fräscht genomskinligt/glansigt nagellack idag så det är med nymålade naglar jag skriver detta.
Jag var på stan hela dagen idag och kom hem med bara ett få antal julklappar och ändå ca 500 kr bortblåsta.. ibland undrar jag hur jag lyckas. När jag kom hem funderade jag på om träning var ett bra alternativ, men jag somnade vid soffan för jag var alldelens utmattad så jag antar att det var meningen att jag verkligen skulle vila idag ^^
  Om inte tröttheten hade tagit över så hade jag nog frågat om jag hade fått vara med anna, isa och rebb osv för jag hörde att dem kanske skulle hitta på någe. Det var så längesen jag varmed detdär gänget och jag saknar det verkligen till tusen! Hela veckan är ju bokad med luciauppträdanden varje dag och nästa helg med så då blir ju inget umgås då heller.. :S Det är såklart skitkul med Lucia, absolut, jag är verkligen glad att jag fått vara med för det är verkligen en upplevelse, men ändå.. det känns lite jobbigt att inte hinna vara med mina kompisar... det är ju så många som jag inte helelr träffar på skolan som jag saknar så mycket.
  Aja,
jag hoppas alla kompisar förstår och hoppas ni vill ta igen tiden med mig på jullovet istället =) för då ska det minnsan inte bli en enda ledig dag =)=) snowboard & pulk-åkande, snöbollskrig, mys framför brasan, filmkvällar, FESTER och allmänt ståhej hela dagarna :):)

MY GIRLS♥

Nu ska jag änligen få en efterlängtad middag :) pussar & kramar påer alla

vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

en viss person älskar sin kompis moastina & saknar att vara med henne.....undra vem?

2008-12-07 @ 22:45:19
URL: http://isaabelleee.blogg.se/
Postat av: Andréa

Hej :) Ville bara säga http://makeupartisten.blogg.se

2008-12-07 @ 22:55:50
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0