another day for you and me in paradise.

Idag var Vendela lucia (alltså vår riktiga lucia) i Byskes kyrka :) ny krona har vi skaffat oss också och denhär är mycket finare :) hon var riktigt gullig. jag tycker skellefteå gjorde ett bra val ;)

Jamen idag hade vi Edda på gympan och vi skulle se hur långt vi kunde simma under vattnet :)
Jag simmade 19,5 m :) önskar jag hade käpat hårdare, men jag är rädd för känslan av att inte få andas så jag ville inte utsätta mig själv för att få typ panik :S
om det hade funnits någon mvg gräns att typ "simma hela basängen" (25 m)eller nått sånt så hade jag säkert kämpat och varit lite småenvis att verkligen sett till så jag klarade det, men det fanns varken g, vg eller mvg gräns så som sagt, jag blev typ rädd och ville inte utsätta mig själv för att få ont..för det gör ju faktist ont att inte få luft...
men 19,5 m är väl ändå inte så dåligt pinkat tycker jag ^^ jag trodde jag knapt skulle klara 10 ;P

Jag och marrben försökte prata och viska under vattnet.. men det gick inte så bra (A)

nu är det snart te, sen ska jag duscha och sen SOVA!
för imorgon blir det upp med tuppen ;) för kl halv 7 ska vi vara på Lionsklubben, redo för att fara och sjunga på Alimak, sen polisstationen, sen bil Dahl  osv osv ..  inte förrän kl 16 imorgon är vi klara ;) och då blir det väl vila en stund och sen fara till anna och vaka, eller halv-vaka för min del för jag måste sova och vila å sådär inför lördagen dp vi ska sjunga i köpcentrumna i staden och sen även maxi å sen kröning :D
så jaa.. strax sänki :)





fy så jag saknar dig
varje dag
jag kämpar för oss båda


vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: marrben

det killades i örat när du skulle viska;)

2008-12-12 @ 09:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0