Dan före dopparedan.


denna dag har verkligen gått långsamt.. jag trodde jag skulle ha fullt upp helatiden, men jag har kort sagt nästan inte gjort något överhuvutaget :/
Jag väntar mest på att vi ska fara och handla, jag gissar att det blir till maxi, men kan även bli coop.
skulle vela ligga och bara lyssna på musik ur mina scullcandy men min iPod är hos Ida :( glömde den där. hm.. om det blir maxi så kanske vi kan svänga förbi och hämta den för det är ju ändå åt samma håll .. ja:):)

Jag har ännu inet slått in en endaste julklapp, men det är inte ovanligt ;) jag har typ som "tradition" att slå in alla kvällen innan ;) hihi för det är mysigt tkr jag (A) att det är det sista man gör tillsammans (dem som har paket kvar att slå in) innan man går och lägger sig för att sedan vakna upp och det är julafton =). det blir så mkt julstämmning kvällen innan :]

aja nu ska handlas i varjefall..

vi ses♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0