Sköna Sjuan rapporterar


Ho Ho Ho , snart är det jul! :D imorgon är sista skoldan och för mig blir det bara en halv skoldag för jag ska inte på de två första lektionerna ^^ Jag far egentligen bara till skolan imorgon för att jag ska hinna lämna in mitt bildarbete innan lunch och hinna säga godjul och hejdå till alla kompisar på skolan :) jag kommer sakna ihjäl mig efter dem känner jag redan nu! men jag har tänkt tvinga dem att vara med mig nån gång under jullovet (A) :] MOhahaha!
Jag har börjat äta pencilin idag så om en vecka bör jag vara frisk =)=) Åh gud så skönt att veta att jag blir frisk innan nyårs!
Och nyårsplanerna.. jadu.. jag har inte rikigt bestämt mig än.. :S Anna, Isa & Rebb pratar om nått i Båtvik viket faktist låter riktigt mysigt och trevligt å så  men jag hade pratat med Emelie om att kanske hitta nån fest tillsammans.. men vi har inte lyckats så bra :S så Båtvik gör mig ganska peppad ändå, för då vet jag ju iallafall att jag har nån stans att vara så man inte bara drar runt på stan typ mitt på 12slaget som förra året ;S

jaa.. nu vet jag inte rikigt vad mer att säga, men magen pirrar just nu :] för en massa saker , såattsäga:]

vi ses♥!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0