JULLOV BABY!

NU ÄR DET JULLOV!!

Fy vad det känns härligt =) ÄNTLIGEN! så som jag har längtat och väntat!
Jag har lite småbrottom just nu för jag måste göra mig klar för att gå på bio med Kajsa och Peter, vi ska se "YESman" ;P
Jag ahde egentligen planerat att fara och bowla med Anna, Fredde och Adam.. men det sket sig för alla vi är typ sjuka och fredde fick fever :(:(
tack syrran för att du räddar kvällen med bio :)
Sen ikväll blir det lite tröjritning och julklappsinslagning åsådär ^^

Jag och hanna pratar nu om att någon slags reunion-fest är på G ;);) låter toppen tkr jag !vi funderar på om typ efter nyårs nån gång skulle bli bra :) och kanske nån lokal hyrd av någon på a-torp:)

Imorgon kl typ 5 på morgonen kommer syrran Maja, Olle & min älskling Aniara hem till oss! :D
kan knappt vänta på att få se min lilla springande degklump igen :]

nae nu måste jag rusa :)
vi ses♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0