julestämningen är igång












Gud vilken härlig julstämning det var på Lions julmiddag idag :) alla goa gamlingar var fint uppklädda och var så söta och tacksamma över att vi lucior var där och sjöng :] många kom fram efteråt och tackade oss med tårar i ögonen :] fy så gulligt, dem är alldelens för vänliga :]

nu är jag och mami ensamma hemma för pappa är på en 60-års fest ^^
så jag ska nog gå och umgås med mami lite :) se film å mysa i soffan lite :) hihi kanske kan be henne om massage också (A)

kom ihåg att fram till den 8 dec går det att rösta på vem du tycker ska bli skellefteås lucia 2008 :)
gå in på www.Norran.se och läs mer om hur ni gör där :)
röstar ni på mig gör ni mig lycklig (A)

vi ses♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0