Judit Moa-Stina Lindström

35 saker om mig som ni antingen redan visste eller så inte ;)
antingen ointressant eller intressant
läs & njut folks :)



1. Jag är absolut skitskrajj för döden. när man börjar prata om det så brukar jag kunna få ångest och börja gråta.
2. Jag brukar kunna låta riktigt dum i huvvet ibland även fast jag är rätt smart. 
3. Jag älskar nästan all mat i världen. förutom bläckfisk (konstig konsistens).
4. Jag har tänkt bli 100 år.
5. Jag är rätt romantisk av mig.
6. Jag har ingen aning om vad jag vill jobba med när jag blir äldre.
7. Jag har jättesvårt att säga nej.
8. Det bästa jag vet är att glädja andra.
9. Jag önskar jag hade ett xbox så jag kunde nöta NHL.
10. Jag dansar och mimar till låtar framför spegeln typ varje dag.
11. Jag blir kallad lillan och folk tycker jag är liten även fast jag själv alltid ansett mig som stor(gämfört med mina kompisar)
12. Jag vill alltid krama hej & hejdå när jag träffar någon jag känner.
13. Jag är otroligt dålig på att stava. (jag var tex nyss tvungen att fråga anna ifall "känner" stavas så)
14. Jag tycker dem som jag känner som kan köra bil är häftiga.
15. Jag har nästan inga kläder i min garderob som jag vill ha.
16. Jag har jättesvårt att bli kär,
17. men jag har inte svårt att tycka om folk.
18. Jag är rädd för gamla människor och även för utvecklingstörda.
19. Jag ogillar att diskutera (alla brukar alltid höja rösten och bli så upprörda och det gillas inte alls)
20. Jag har riktigt svårt för människor som myttar.
21. Jag har en bok där jag skriver ner mina känslor lite då&då, men det var längesen jag skrev i den.
22. Jag har nästan aldrig sett min mami&papi kyssa varandra.
23. Jag önskar jag var asiat.
24. Jag tycker jag är häftig för att jag typ är småsynsk ibland.
25. Jag råkar som alltid göra massor av sånna här: " :$ " generade smilisar på msn, utan att jag tänker på det.
26. Jag tycker om att festa och älskar verkligen att dansa.
27. Jag är riktigt lättlurad och även lättskrämd.
28. Jag älskar att sjunga men hatar min röst.
29. Jag tror inte på kärlek vid första ögonkastet.
30. Jag tror inte jag kan älska någon som inte älskar mig tillbaka.
31. Mami & papi tror att jag "väntar med att busa tills jag fyller 18"
32. Jag tycker det är fint med långa naglar men jag klöser på mina naglar så dem går av, men nu försöker jag spara.
33. Jag får jättedåligt samvete om jag missar ett samtal eller sms.
34. Jag har över huvu taget alldelens för stort samvete för att det ska vara hälsosamt.
35. Mina pengar försvinner alltid som smör i solsken.

Kommentarer
Postat av: emelie

haha sötnos, endel visste man ju faktiskt fast endel va nytt ;) Btw hur blire på nyårs :O?

2008-12-23 @ 22:43:04
URL: http://emelieoreskovic.blogg.se/
Postat av: anna

36. Du känner Anna alldeles för bra!



Hihi snuttan du är bästbästbäst och jag är så glad för alla dina stöttande ord.

2008-12-23 @ 23:32:31
URL: http://annaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0