jag gillar kärlekshistorier that's all.


Idag har jag chillat med familjen i soffan hela dagen :) förutom då jag for och köpte Guldkort på Friskvårdskompaniet med Terran :) Nu har vi tänkt bli grova asså ;)
Hihi, nemen dagen har varit härligt slapp typ:)(kanske lite väl bortkastad dag men..)  vi såg nyss "wall-e". GUD SÅ SÖT FILM! :] anton frågade om jag hade blivit kär, men nee.. jag gillar kärlekshistorier that's all =)
Imorgon har jag planer på att fara till backen med anna, isa och rebb :):) Isa ville till bygd men det blir problem att ta sig dit för antingen jobbar föräldrarna eller så tkr dem att bygd är för långt bort. Men för mig funkar vitberget eller klutmark bra, för det enda jag vill är att vara uppe på brädan igen ^^

Om nyårs är äntligen lite bestämt. vi ska ha en liten fest typ 11 pers eller nått sånt:)
och om det inte går att vara där vi först tänkte vara så har vi en reservplan att vara i en lägenhet :P
Jag är råtaggad! :D
JAg vill ha partey! :D klä sig fint, dansa, umgås och skratta i mängder! =)=)

Ska jag berätta om igår på jobbet då tkr ni?
Jaa.. igår fick jag inte stå i garderoben utan jag fick gå runt och samla disk, diska, fylla på öl i baren osv hela kvällen! SJUKT JOBBIGT!  mina fötter värkte enda upp i bena när klockan slog halv 3 och jag satte mig i bilen för tat åka hemmåt. Fulla folk som gårpå krogen är så SJUKT JOBBIGA ska ni veta :O dem tappar glas och flaskor fulla med öl och sprit HELATIDEN och det är ju vi som måste städa upp det fort som fan.
Men vi klarade det bra men det syntes att alla var helt slut efteråt. Dem som stod i kapprummet igår var då snälla :) det var två killar som stod där gratis (stackars krakar). Dem stod för sin musikförening typ ;P haha. Äh jag gjorde dem sälskap ibland, iallafall i början av kvällen då jag inte hade så mkt att göra ^^.
Jag vette tusan nästa gång jag får jobba, men jag tackar ju inte nej om det blir ganska snart. Jag medger att det är sjukt jobbigt och taskiga tider, men va tusan, bra betalt! ;) jag har typ tjänat 1000 spän på två kvällar tror jag =) (hoppas jag då)


Jag har glömt att ladda upp julbilder, I know, så jag tänkte göra det nu istället :) kommer i nästa inlägg ;)

vi ses♥!


Kommentarer
Postat av: matilda

vart jobbade du :)

2009-01-01 @ 22:16:39
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0