hon blev årets lucia.

jag tänkte inte skriva så mycket om ikväll, utan tänte visa några bilder och sen bara tacka.. men det tänkte jag göra sen i ett annat inlägg för nu måste jag få bort stearinet hur håret (det rann mängder ska ni veta + att det rann i pannan på mig,  men ingen skada skedd ;P) och sen plugga lite psykologi :S (fy dethär provet kommer barka..) aja

Tänkte dock säga att jag tyvärr inte blev Skellefteås Lucia 2008, men min kära lussevän Vendela Nilsson blev det! :D
grattsi grattis grattis åt henne :) hon förtjänar det verkligen :)
Läs här
Vendela Nilsson Skellefteås Lucia 2008
hon är himla fin ska ni veta :)

aja, synd att det inte blev en själv såklart.. känns lite småtråkigt men somsagt, Vendela förtjänar det och jag är så glad för hennes skull :)

vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: Anna-Kajsa

Meh, det var ju hon som fick din bild i tidningen...aaltså hon fick dubbla bilder...



Aja, du är iaf min Lucia :)

2008-12-11 @ 07:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0