halvvaka inför Lucia


Idag har vi lusseflickor kämpat som.. ja vette tusan! 12 olika ställen har vi sjungit på,dvs ca 84 sånger! OMG! vi var diktiga tycker jag :] och jag tycker ni alla borde hålla utkik i Norran-tidningen i morgon för där kan det nämligen dyka upp lite bilder :)
och gud! nu hittade jag ju liten filmsnutt av oss när vi sjöng på norran idag! =)=) hahaha spännande (A)
tryck där --> Här kommer det ;)  <-- tryck där

tack anna för att du envisades med att få med mig hem till dig ikväll, jag ville verkligen inte sitta hemma, men jag var så trött efter lucian så jag trodde helt enkelt inte jag skulle klara det, men det avr riktigt trevligt ikväll! :D mycket roligt folk åså =) TACK för en bra kväll alla som var med! 

 imrogon blir det sista kvällen med flickorna :( känsn otroligt tråkigt :(
vi får ta vara på tiden imorgon tjejer :):)!
btw, det blir att lussa på lite köpcentrum i stan och typ ica maxi åså imorgon på dan så jag tycker ni ska komma och kika! :D åså är det ju kröningen såklart kl 18.00 -BE THERE! ;)

nu äre säng BUMS!

om jag nu lyckas somna dvs.
jag förstår inte varför du säger
att jag inte ska oroa mig
, när det egentligen betyder att jag borde.



vi ses♥!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0