Gamla godingar

Kolla vad jag hittade i några gamla burkar!
Minns ni demhär!? =)

Man köpte dem i sånadär automater som man stoppar in typ en tia och sen skruvar på en spak :)
jag kom ihåg att jag och eve samlade på dem tillsammans, och nu har jag alla
Det blir att spara på dessa! Ska komma på nått roligt att göra med dem sen ^^ HIHihi

Just nu sitter jag och typ väntar på att Lollo ska ringa så jag vet ifall jag ska lägga mig och sova en stund innan jag ska följa med pappa till tågstationen i bastuträsk, eller om Lollo ska komma förbi och umgås och prata ett tag åså. Jag kommer väl ändå inet kunna sova, kudne inte det igår iallafall, pga att jag är sjuk. 
Ni kanske tycker vi är tokiga som börjar vara med varandra så sent, men vi bor ju faktist inte långt från varandra + att lollo har funnits därför mig så många gånger då jag varit ledsen & behövt prata mitt i natten. Så självklart finns jag här för henne med, jag älskar ju henne.
Nae, vet ni va.. jag köpte (för ovanlighetens skull) en Cosmopolitan idag som jag knappt öppnat :O!
kanske bäst att lägga sig i sängen en stund och kolla i den iallafall =) bläddra igenom iallafall ^^

Sov gott alla
vi ses♥!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag älskar verkligen dig Stina. Tack för att jag får vara en del av ditt liv<3

2008-12-20 @ 04:12:42
URL: http://buymeaticket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0