fan. fast med zoo kanske saker skulle kännas lite bättre ändå.


konstigt hur ledsen man kan bli av bara småsaker..
jag borde ju verkligen inte bry mig.. verkligen inte..
jag är ju Off nu. varför gör det fortfarande ont?
varför bryr jag mig fortfarande?
Men allt kommer som tillbaka nu, så mycket nu vid juletid igen.
& jag känner att jag inte förtjänar att få vara ledsen
, känns som om dethär inte är en giltig ursäkt
men varför,
varför är det här så jävla svårt för?



 tur att det finns vissa som kan få en glad :)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Känns det jobbigt för dig så är det så. Du har rätt att vara ledsen över allt som gör dig ledsen, litet som stort.

Allt ordnar sig i slutändan darling, men inget blir bättre av att du försöker tränga undan det.

Du vet vad jag tycker att du ska göra, och du vet att jag alltidalltid finns här för dig.

Jag älskar dig hjärtat, på riktigt.

2008-12-09 @ 01:03:44
URL: http://buymeaticket.blogg.se/
Postat av: PartyPlankton

LIllan : /

Du vet vars du har mig om du vill prata



Annars kan jag ge dig lite godis så du blir gladare :$

2008-12-09 @ 08:22:07
URL: http://stfd.net
Postat av: marrben

finns här du vet det:)

2008-12-09 @ 23:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0