en vecka kvar till jul.

I morse steg jag upp med nästan helt igensvullna ögon. Förlite sömn och för mycke tårar kallade mamma det. Jävla Titanic film! ska aldrig mer se den tror jag (A) den var ju så sorglig, jag tycker inte om katastroffilmer då slutet redan är givet :$
Jag kom hem från skolan vid typ 2-tiden tror jag.. eller minns inte riktigt.. Jag la mig i soffan med täcke och kudde på en gång, och somnade och steg nyss upp! Jag mår inte bra nån stans :S! Nån slags förkylning eller va tusan det nu är håller på att bryta ut mer och mer.
Fast ändå känner jag för att vara med kompisar å bara chilla eller nått ikväll.. jag saknar dem ju så mkt, har inte umgåtts på.. vette fan hur länge! Lucian tog ju upp all tid förr, och nu när jag har tid så blir jag sjuk!? -tack..
Ronnie har frågat mig förut och frågade mig idag igen om jag kunde vara barnvakt åt Liv med Isa på lördag , men då kommer Maja, Olle och Aniara hem och vi ska ha familjemiddag och så så det gick ju inte :( det var tråkigt.. hade varit riktigt kul tror jag.
    Jag och tänka på,

flickor, när ska vi ha vårat lilla julmys? :):)
älskar er tre. don't you forget it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0