cut me some slag.



Har ångest, panik och känner mig frustrerad på samma gång.
HELVETTE! jag försöker verkligen fixa ställe att vara på. jag kämpar fan allt jag kan.. nu verkar allt skita sig typ.
fan, snart lägger jag ner hela skiten för det känns som om alla kräver att jag ska veta och fixa allt och uppfylla allas krav.
Jag är inte Gud eller någon "anden i lampan" tyvärr, jag kan inte upfylla allas önskningar. jag önskar jag kunde, men jag kan inte.
Jag är så otroligt peppad, om allt går som planerat, men allt hänger på en skör tråd.
och det är jag som kommer få ta all skiten.
bara för att jag var generös och försökte.

rent känslomässigt just nu är jag rätt skör. jag orkar inte massa tjafs och bråk.

nu ska jag sova
jag är glad att jag ska på stan och fika och umgås med lollo imorgon
det var längesen. saknar henne.
vi ses!

Kommentarer
Postat av: emelie

men stackarn då :( hoppas det löser sej <3

2008-12-30 @ 18:46:22
URL: http://emelieoreskovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0