alla älskar Svensson Svensson

Jag känner mig inte frisk, är typ anfådd av att bara sitta...jag hade bara en matte idag eftersom jag inte kan vara med på badet och psykologin blev inställd.. jag tyckte det var lika bra att stanna hemma och vila (A)
Men jag måste in på stan en tvärtis iallafall tyvärr..men det blir om typ 2 timmar . Ska hinna duscha och äta nånting innan :)
 mamma hittade btw min klänning på H&M som jag ville ha till jul =)=) yippiee. Har inte hunnit testa den än men mami skulle köpa den så jag fick testa den :) *hoppas den passar :]*

Just nu sitter jag och kollar på Svensson Svensson i fulla rullar! :D jag bara älskar det! Det måste vara en av de roligaste serierna som finns! :D hihi



Lika bra nu som då :)
Alla älskar vi Svensson Svensson.


vi ses♥!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0