woff woff

Oj nu måste jag skynda mig att göra mig klar, jag hinner verkligen bara krafsa ner ett få rader.
Idag har jag, maja & olle varit i pite och kollat på en hundutställning :)

maja & olle funderar på att köpa en Mopps
   otroligt söta , eller hur!? :]


att hålla i bilnycklarna är så nära jag kommer att köra :( (A)




Om ca en timma kommer anna att ringa och då startar kvällen =)
har inte en susning vad vi ska göra, men jag är inte svår att roa precis ;)


ha en bra kväll allihopa

vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: Anna

Allt för dig älskling, så mycket mer än det där skulle jag kunna göra för en sån underbar prick som du:)

2008-08-26 @ 17:54:02
URL: http://annaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0