fashion is our passion

shiet , jag vilade ett tag längre än väntat :$ haha

just nu lyssnar jag på musik, är på msn och kollar även lite på google för idéer till bilden. Vi ska nämligen rita en modebild med pastellefärger
Här är några bilder jag funderar på ändå, dem är häftiga :) och modellen är ybersöt och har typ världsafint hår (på första bilden iallafall) 

om jag ska ha nån av demhär tre, vilken tycker ni isåfall? 







attberopå ingenting så har jag en blogg jag tycker ni ska ta en titt på.
den handlar inte om mode,
den handlar inte om någons tråkiga vardag,
det är min brors blogg. läs och fundera. det är kloka ord, skrivna på ett sätt du kanske aldrig läst dem förut
http://klok.blogg.se/




igår fick jag höra
"När man väl har sårat en person rätt hårt så kommer man alltid se ner på den"
fan, det är säkert sant också.



jag fick boken "Ta betalt"  av syrran i födelsedagspresent.
 tänkte ta och läsa den nu ett tag innan middagen
pusshej för en stund






vi ses♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0