hallå i rutan

Oj nu var det dags att blogga igen ^^

idag har jag inte gjort nå speciellt intressant så jag tänkte skippa skriva om det så ni slipper läsa nått tråkigt ;) hahah, okej,  Är lite krasslig that's all . huvudvärk hela dan men men, jag ska inte klaga, jag har nästan aldrig ont i huvvet annars :)

Jag har lekt med systemkameran en massa sen jag fick den (A) och även min syrra, och anna lite ;) (bilder kommer när jag lärt mig mer om kameran och när jag laddat in bilderna på datan ^^ )
och jag vet att ni har väntat på att höra detta: Jag och Ida ska ha photoshoot igen :D! på torsdag faktist :) det ska bli kul kul , hon har tydligen 3 Ps idéer vi ska testa =)

Imorgon ska jag vara med Lollollipop :] det blir mys :) vet inet vad vi ska göra, men nått hittar vi på skaru se ;) vi är iallafall riktigt bra på att snacka <3 men sen blir det träning vid 6-tiden :) Vi hade våran första innevolleyboll-träning igår, FYTUSAN så kul! :D vi bara latjade en massa (A) oseriösa som vanligt haha

och just de ja, igår på träningen fick jag faktist en present av Ronnie, och idag fick jag även en av kajsa & en av annika  =)=)
   av ronnie fick jag filmen "Howl's moving castle" det är ju typ bara världens bästa film :] tack!
   av kajsa fick jag Calvin Clain underkläder =) ! tack sys! shiet, när man har på sig dem känner man sig ju som en ritchbitch ;O 
   av annika fick jag chokladtryfflar och annat godis :) tack gumms!
och i söndags fick jag en tröja, ett halsband och godis av Isabelle & Rebecca! tack girlys! typ älskade tröjan :*
Åså vill jag såklart tacka mina föräldrar för alla presenter jag fick på födelsedagen! TACK ni är guld värda =)

Kommentarer
Postat av: Liv

Vad då inte gjort nåt? Du träffade träffade ju mig på stan! KRAM!

2008-08-27 @ 08:58:56
Postat av: Ronnie

Just det du träffade juh världens coolaste tjej ;) Blir nog lika seriös träning ikväll som i måndas ;) Kanske lite seriösare... Beror på hur mycket folk som kommer.

2008-08-27 @ 10:17:12
Postat av: Ida

phoooooootoshoooooot! jag hoppas att vädret blir bra!

2008-08-27 @ 16:34:14
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0