23 augusti


oh my god! OH MY GOD! jag har så mkt att skriva just nu. jag ska försöka få med allt,det blir svårt + att jag måste spida upp på skrivandet för jag måste strax lägga mig.
Igår var helt UNDERBART! Fyfan! Jag tror jag aldrig varit så glad i hela mitt liv!
Vid halv 9 tiden på kvällen blev jag påbunden en ögonbindel av min mor och sedan förd ut till en bil. Till en början så undrade jag verkligen vilken bil jag satt i men sedan kände jag igen den som Lollos bil :). Jag skrattade en välda massa när jag blev sjutsad typ 20 var i en rondell och jag småpratade även en del med dem som jag trodde satt i bilen, men i själva verket var det bara jag och chaufören (lollos pappa, vilket jag faktist räknade ut ;) ) .  Plötsligt stannade vi och jag hörde dörren brevid mig öppnas och annas röst och hennes arm som tog tag i min. En till arm krokade runt min andra arm men den personen var knäpptyst.. men så smart som jag är så snackade jag ju en massa och började känna på händerna för jag tänkte såhär:
- Det är säkert lollo, och lollo har långa naglar, så hennes händer lär jag känna igen, och om jag snackar så kommer hon att börja fnissa, och då är jag då 100 på att det är hon ^^
sååå.. vars var jag,? jo just de ja, anna och lollo förde mig in till ett konstigt hus, jag tyckte det kändes som ett lägenhetshus, men det var tydligen en kvartersgård som dem hyrt!!
Just innan dem tog av mig ögonbindeln förstod jag vad som höll på att hända.. jag hörde en massa röster sjunga "Ja må hon leva" och när ögonbindeln var av kände jag en flaska i min hand såg en massa ansikten jag kände igen. Bla Simon, Thomas, Jeppe, Klas, Adam, Anna, Ida, fredrik, Määth, Krille med fler. FY vad GLAD jag blev! mina ben ville knappt bära mig! Jag skrattade så himla mkt, och mina ögon fyldes med glädjetårar! Det verkade som om anna & lollo hade dragit ihop(eller höll på att få ihop) typ alla jag älskar till ett och samma rum, för att fira mig med en fest! :] GUD DEN KÄNSLAN! Att se alla samtidigt, att få en kram av alla! Att se alla le, och jag kan verkligen förstå att dem log och skrattade, för min min måste ha varit otroligt roligt att se! Jag måste ha sett ut som ett många så som jag skrattade och skrek och grät :$  Igårkväll var typ det roligaste jag varit med om! och det blev bara bättre och bättre! :D lite senare kom även Isabelle, Rebecca, Ludde, anton, jonte, jompa, marr, terr, adam osv osv. OJ oj oj!  Alla på festen umgicks och dansade loss till Britney tills klockan blev 2 och då drog vi oss till X-et och Max för käääk. fast jag hade no money så det blev bara en liten påse salt och vatten för min del xD. Efter det så drog jag, anna och basse och städade i lokalen och sen for jag och anna hem till mig och sov på en träningsmadrass med lite täcken och filtar :] myspys

okej, och nu till det jag verkligen vill säga: Tacken! 
Jag vet inte hur många ggr jag redan sagt tack, men jag kan inte säga det nog mkt!
♥Jag vill ge ett speciellt STORT tack till mina älsklingar Anna, Lollo, Isabelle & Rebecca som planerade det hela. Jag hoppas ni förstår hur mkt allt betydde för mig. Jag älskar er. You are the greatest, and you know it!♥
Sen vill jag även tacka alla som kom! Som sagt förut, det betydde jättemkt att ni var där! Den där kvällen är ovärderlig för mig, ni förgyllde den SÅ MKT! hoppas ni hade kul ni med!
sen även ett tack till anna f & ida som gav mig superfina presenter :*  love u!






kärlek till kvällen mellan den 23-24 augusti


Kommentarer
Postat av: marrr

oj det går inte att säga hur roligt jag hade :D

synd bara att jag inte fick se din min när du tog av ögonbindeln;)

älskar dig till tusen <3 puss

2008-08-25 @ 18:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0