I don't belive that anybody feels the way I do

Igår blev det nå fel på min blogg... det gick inte att logga in! :O jag blev skitskrajj att någon hade knäckt mitt lösen och tagit min användare  :S men nu har det fixat sig :):)

Igår var första dan i skolan.. känns rätt OK faktist =)
det kändes som om det inte ens hade varit sommarlov -den vanliga vardag-kännslan har kommit tillbaka antar jag.
Det var råhärligt att träffa alla igen :] men dock har vi tyvärr fått byta skåp till ett sämre läge och nu måste vi dela två&två :S men men... jag delar med Anna så det är helt funkis ^^
   Jag hade min första matte C lektion idag.. det gick bra, fast det var typ bara repetion, så det kanske inte var så konstigt haha
   och jag hade min första Psykologi lektion idag =) det var typ spännande, men jag har typ suttit och stirrat i flera timmar på boken vi fick :O det är en bild på framsidan med en massa färger(typ ett mönster) som om man kollar riktigt länge och avslappnat så kommer man se en 3D-bild... Ehhh , VISST!? jag har verkligen försökt stirrat så avslappnat jag kan men pga mönstret så fastnar ändå min blick på nån liten olikhet, prick, sträck, våg eller så..
men jag är fast besluten om att jag ska se bilden tillslut ;)

Efter skolan har jag varit med Emma :D myyyspyyys. fast jag blev spöad i GH 3 så det var ju mindre roligt (A) haha .
Vi lagade jättegod mat (kyckling-tackos) så jag fick alldelens ont i magen och kunde inte röra mig en milli.
Vi spelade även gitarr :] eller, Emma spelade och jag sjöng =) bla "Your body is a wonderland" & "Cannonball"
sen tjockade vi oss med isLatte & inte-riktig-färdig chokladmousse med hallon :P *mumms*

Nu är jag hemma och ska fortsätta stirra på den dära jääävla boken xD

det blir tidig kväll ikväll + sovmorgon till 10.20 imorgon *love love*

puss

vi ses♥!


Kommentarer
Postat av: marrr

jag kan faktiskt se sånna bilder:]

vi ses på engelskan imorgon ;)

2008-08-21 @ 22:30:48
Postat av: Ronnie

Tror inte det kan vara bra att se saker i konstiga mönster 0_o speciellt inte om det är på en psykbok... :p

2008-08-22 @ 10:01:05
Postat av: Ida

haha jag vill se den där psykologiboken!

2008-08-22 @ 16:29:25
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0