dödstrött? :$

jag är dödstrött
okej, innan jag lägger mig och vilar igen så måste jag skriva lite om igår ;P
igår på dan så hedde vi upp volleybollnätet på gården och spelade en massa volleyboll jag&Petter mot Maja&Olle :) det var faktist ganska kul och jag&petter var ju nästan riktigt duktiga ;D
Till middag åt jag surströmming! OMG så gott det var :] *mumms mumms mumms*, förstår inte dem som inte tkr om surströmming! Okej, det luktar pyton, men smaken är helt annorlunda :P
sen vid halv 10-tiden så försökte jag virra mig bort till Fredrik (2,5 mil med moppe)...... en upplysning:
HAN BOR I SKOGEN! låååååååååångt in! xD shiet hade aldrig hittat dit utan eran vägbeskrivning. 
på vägen dit stötte jag på 3 älgar ;) jag var typ 3 m ifrån dem :$ dem stod alldelens vid vägen!! det var häftigt tkr jag (A).
hos fredde så umgicks jag,han,anna,adam & adreas. det var trevligt :) vi pratade, spelade NHL (jag ROCKADE btw ;) ;) *not* haha) och såg film.
Sen vid typ 3-tiden skulle jag försöka ta mig hem, men då ville moppen inte starta såklart , så då fick jag övernatta där. så här kommer förklaringen varför jag är så trött, vi sov typ inget i natt, eller jo fredrik& anna sov rätt djupt men jag och adam pratade mest hela natten .. fast jag sov även en blund eller två i en soffa, men det räcker inte för att jag ska vara pigg 
Så nu kallar sängen och tv:n igen. Hörs senare :) 
Ajdapajda (Ida) ska komma vid 7 och vi ska ha PHOTOSHOOT och hon ska sova här =)=) det blir myyyspyyys

vi ses♥!

 

Kommentarer
Postat av: Ida

myyyyyyysigt! :D haha jag kom förresten på nu hur duktig jag var på att bjuda in mig själv (A)

2008-08-17 @ 16:09:48
URL: http://idacnilsson.blogg.se/
Postat av: Marcus

Är det inte mer du som är desperat om du stöter på älgar? :) (förlåt, kunde inte låta bli :p)

2008-08-18 @ 18:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0