sängen kallar


imorgon måste jag:
fara till tandläkaren kl 11.20 ( FAN! Hoppas dem inte hittar nå hål ;S )
fara till 4sound och testa en elgitarr som jag önskar mig i present :]
och så ska jag och lollo svänga förbi en affär och köpa något gott att dricka till kvällen ;P

asså jag måste verkligen börja peppa inför imorgon-ikväll !
just nu känner jag typ inte peppen ... vet inte varför.. men partykänslan kommer nog imorgon hoppas jag.

kej kej.. men nu blire att sova för min del



vi ses♥!


det känns nästan konstigt
att spendera kvällen utan dig..
utan att ens se dig
, om ändå bara för en stund
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Det hade jag också! Detsamma :)<3

2008-08-08 @ 09:33:51
URL: http://emmajonzon.webblogg.se/
Postat av: ronnie

Ta det lugnt och gör inget jag skulel göra bara ;P

2008-08-08 @ 10:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0