öregrund

Våran resa började med 9 timmars bilresa mitt i natten.
Det var mysigt fats hyfsat dåligt med plats vare när man skulle försöka sova men jaja ;)
Jag och Kajsa var ganska oseriösa i bilen, tog en massa fula kort och höll på xD
Sen vid 8-tiden så var vi framme i Öregrund :) en av sveriges finaste städer tror jag :]
Vi bodde på ett sött litet hotell med pool :)
det var en så himla vacker stad så jag och syrran var tvungen att posa en massa i den skinande solen och i den fina solnedgången =)

Jag orkar inte skriva så mkt mer om öregrund, ni får kolla bilder istället (A)


dag 1



dag 2


dag 3

jag älskar er mami & papi
jag älskar dig syster

Kommentarer
Postat av: Ida

ser härligt ut :)

2008-08-06 @ 10:30:14
URL: http://idacnilsson.blogg.se/
Postat av: ronnie

Syns att ni har haft det bra där iaf :)

2008-08-06 @ 11:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0