Obs! VIDRIG BILD!

oj.... på alla andras bloggar bara sprutar det ut inlägg,
sen så kommer vi då till tråkiga Moa-Stinas blogg som bara hinner skriva något just innan hon ska sova
ni jublar förstår jag .. 

anyway, imorgon är det skolfoto, så jag måste stiga upp tidigt som få! än så länge är det inte rikitgt bestämt vad jag ska ha på mig men Jag kan ta kort på outfitten så ni får se vad jag bestämde mig för :)
Nu ska jag ner och spela lite gitarr och träna sångrösten lite ^^ .   känner att det var ett tag sen sist :$
 januari 2008
jag kan bjuda på en vider-bild där jag spelar gitarr. bara för att roa er lite iallfall



Men puss på er!
I helgen skriver jag mer, I PROMISE! <3 wait for me (A)

vi ses♥

Kommentarer
Postat av: Ronnie

Var väl inte så farlig bild ;) Alltid kul när du skriver ett inlägg vet du :)

2008-08-29 @ 06:19:36
Postat av: Lollo

Skriv mer, blir så happy då du skriver:)

och du blir ALLID fin på bild bäbis:)

2008-08-29 @ 09:55:15
URL: http://buymeaticket.blogg.se/
Postat av: Anonym

brunett-stina wtf? : D

det finns ju oändligt många bilder att välja bland här, knepigt att välja ut de finaste...:$

2008-11-04 @ 16:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0