nothing to do

Fan vad uttråkad jag är ikväll
då är det dax för en springtur tror jag =)
vill inte springa det vanliga tråkiga "broarna runt"  
jag ska springa till sörböleskolan, sedan över viktorabron och sen sätta mig vid älven en stund och sedan vidare över parkbron hemåt

det låter väl bra? ^^

jag vet vad ni tänker: "har hon inte glömt något?"
- jo visst har jag det ;)
jag har ju inte skrivit om hur det var i Sthlm, på våran lilla resa ;P
men det kommer det kommer ska ni se :)


btw, så har jag slut gratis sms :(:(:(:(:(:( måste köpa nytt. klarar mig typ inte utan
och btw, så försökte jag ringa anna förut.. varför gick det inte att få tag på henne!? :( saknar henne till tusen.
puss

vi ses♥!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gillar att hålla folkpå halster va? ;)

2008-08-06 @ 21:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0