livet är en fest

okej, nu måste jag skynda mig och skriva om igår för jag ska strax ner och basta & bada och jag kommer inte hinna skriva senare ikväll för då ska jag vara med Anna F, Fredrik & Adam =)

Igår hade jag faktist riktigt kul :) kvällen började med att jag och Annagumman for till kvantum sen for vi hem till anna och gjorde oss i ordning och väntade på Amanda :):) när hon äntligen slutatde jobba och kom till anna okcså så blev det ännu lite roligare och det var då groggvirket åkte fram haha
sen drog vi oss till Mobacken där det var smockfullt med folk!! :D skitkul att det var så många där =) det var bara jobbigt att det typ var kolsvart ute  och festen slutatde skitfort! vid typ 1 var alla borta :S det var synd, jag skulle kunna ha festat till typ 4 .
men Ojj, nu skriker dem där nerifrån att jag måste hjälpa till och hacka tomater, (det blir surströmming och även lite kräftor till middag :P:P)   antar att jag måste dra då :)
men ha det fortsatt bra kväll allihopa 

                         



vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: ronnie

Yup grymt kul igår ;) det lät då som ni hade det oxå då ni ringde även om jag hörde nada :p

2008-08-16 @ 21:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0