kl 02.33

.det är ett helvette jag verkligen inte orkar längre.
jag behöver er hjälp
, all hjälp jag kan få
, all hjälp ni vill ge.
mina ögon är fyllda med tårar upp till bristningsgränsen..
jag tänkte inte gråta men fan,
där rann en tår
..
 


men ikväll hade jag verkligen roligt. Jag umgicks med maja, kajsa, olle, peter, philip & vågis och spelade tv-spel typ hela kvällen -tro mig, det var riktigt skojj
imorgon bär det av till Pite för att kolla på en massa hundar på typ en utställning eller nått och sen på kvällen hoppas jag att jag och en massa andra ska hitta på nått kanonkul =)
jag är SÅÅÅÅ på fest humör just nu.. känner suget efter att få vara borta och bara ha råskojj som fan
men det blir nog säkert inte fest imorgon, men nått kul iallafall. det är Omöjligt att inte ha roligt med mina kompisar :]

konstigt inlägg dethär.. är som både ledset och glatt. behövde bara skriva av mig antar jag.  Jag gör så ni inte kan kommentera denna gång,      det känns bäst så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0