Ingen kan vara nere med en ballong

jag har fått alla bilder från igår nu :) vi hade tagit mer än 250 kort xD!  hahahah värsta egon vi är (A)!!
jag kan tyvärr inte visa nån av fotona nu för Ida måste tydligen godkänna alla som jag lägger ut ;P
men men. bilder kommer imorgon
Idag har jag varit med anna f & Ida på stan och gått och fikat med anna enmark :) till middag blev det en Subbe-macka: dagens-Skinka&kalkon med vitlöksdressing, FY SÅ GOTT :] !! *mmmmmmmmm* kärlek till subway (L)
sen for jag och Anna f hem till mig och pratade en massa, gjorde sallad och satt oss och kollade på "Kund fu panda" =) (grymt bra film) .

Men nu är jag dödstrött, ska upp och springa imorgon vid 10 också :)

jag diggar Nalle Puh btw.
han är rätt smart ^^
 
glömm aldrig att jag finns om du behöver prata .
jag lyssnar, jag bryr mig



vi ses♥! 


Kommentarer
Postat av: ronnie

kung fy panda äger och lika så subway ;) Hoppas vi ses på falkan ikväll... :)

2008-08-19 @ 10:21:06
Postat av: Ida

Men hallå! jag vill inte att du ska lägga ut knäppa bilder på mig, fattar du väl? ;)

2008-08-19 @ 18:52:19
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0