24 augusti

Denna dag har spenderats med BodaBorg, presenter & people :]
I present fick jag my lovely digitala systemkamera som jag önskade mig <3 jag trodde faktist inte jag skulle få den. Men gud, den är typ farlig för mig! jag kommer bli värsta papparazzin haha!


(btw, det här är bilder tagna med min gamla kamera)











Judit Moa-Stina Lindström sedan 24 augusti 1991

Idag var alltså min födelsedag! =)=)
för exakt 17 års sedan hade jag nyss blivit född.
En flicka som växte upp med en underbar familj och vänner.

Kommentarer
Postat av: ronnie

grattis i efterskott låter som du haft en riktigt kul helg :) hade jag oxå vi var lite sugna på att komma å krasha festen ;P men det blev Station8 istället 0_o Har faktiskt en liten persent till dig som du kan få ikväll om jag komemr ihåg den :p

2008-08-25 @ 10:32:31
Postat av: Isabelle

Puss gumman, fast uppdatera lite oftare(A)

2008-08-26 @ 17:01:01
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0