rosa moln -där vill jag vara

Du tror du börja tidigt
ja rappade innan jag ens va påtänkt
stå bläng på mig, har kämpat länge o är fåfäng
ja, åh tänk
den dan hatet går under
då bevisas att livet har sina goda stunder
tar med blixt o dunder
o stormar varje plejs
med en stor, varm, öppen famn och illa mejkat fejs
tro på allt som sägs
om mitt liv, ha
fast på riktigt e jag en dubbelt så big diva
ta dig tid att kliva
in i min värld ett tag
där är man glad var dag
finns inga obehag
men allt av alla slag
o inget lyder någon lag
o allt är gratis
(åh, vilket snilledrag)
sa du drag?
där är även alltid party
jag är den mänskliga versionen av ett trippat Smartie
vill inte va tjatig, men ingen ska va sur
alla ska få bada i en kraftig glädjeskur
så var filur
som sitter nu o myser
hjälp mig att se till så att vårt ljus förevigt lyser
o skrik högt så att det ryser
varmt i varje man
allihopa nu: PUSS O KRAM!

På rosa moln svävar jag omkring
o ja njuter av alla vackra ting
o ja tänker aldrig mer komma ner
tänker stanna här
för evigt, evigt, evigt

Om du vill va me
är de bara att räkna till tre
så kommer ja o hämtar dig o vi får de
så trevligt, trevligt, trevligt.


Varning! För mycket CK gör dig sprallig
battlar ej med rim men gärna i lådbilsrally
är iallafall i
(mm mm) mitt bästa skick
förlåt min sprattlande arm, en gammal rappar-tick
är mer glidig än Klick
vick, vick, vicken sicken slick grabb
(hahaha) vem vill inte bli smittad av mitt flabb?
har vart i mitt labb
men har nu gått ut
för behovet av obotlig glädje har blivit akut
en salut
tillägnad varje vän
som orkar stå ut med mig och finnas kvar här än
vill vara den
som alla tänker på
då man frågar dom vad som gör att de flinar så
ja e kort som få
står på tå för att nå golvet
livnär mig på varma mäcks o mumintrollet
börjar gå mot hållet
som de flesta kallar
det som inte ens DiLeva pallar
mina mallar.
sen långt tillbaks förstörda
för mina ideér, är sen långt tillbaks för störda
o som tur icke hörda
ja e frälst
o dom små männen kommer o hämtar mig närsomhelst


På rosa moln svävar jag omkring
o ja njuter av alla vackra ting
o ja tänker aldrig mer komma ner
tänker stanna här
för evigt,
evigt, evigt

Om du vill va me
är de bara att räkna till tre
så kommer ja o hämtar dig o vi får de
så trevligt, trevligt, trevligt.



image214
Snälla, låt mig stanna här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0