NORRKÖPING! :D:D

Kom hem kl halv 6 i morse.. då var det bara dags att göra sig i ordning för skola!? :S HAHAha ursshh va trött jag var, och är fortfarande :$
men norrköping var GRYMT KUL! :D OCH SILVER BLEV DET! :D:D:D:D
Fredag -
åkte buss från kl 8.00 till 22.00 ,då vi äntligen var framme i norrköping. På kvällen var vi ute och busade lite och tog kort ^^
Lördag - Spelade volleyboll mellan kl 8.30 till 16.00 ;P Jag, Isa & Anna tog ganska lång tid på oss i duschen så alla blev råarga på oss :$ På kvällen for vi ut och åt på en båt :) det var mysigt men maten tog 2 h att få!? ;S aja, vi fick gratis dricka som komposering =) men väntan på middagen var inte tråkig minsann, vi satt och drog en massa skämt och de blev bara lägre &lägre xD Senare på kvällen så satt jag, linnéa, viktoria, camilla, jennie & emma och busringde ;) AHHAhaha faaan va kul det var ;) innan vi la oss så packade jag alla saker så jag skulle slippa göra det på morgonen därpå. ^^
Söndag - Volleyboll mellan kl 8.30 till 16.30. Vi vann semifinalen mot Göteborg :) men kampen om guldet, mot Bromma, blev jobbigt... vi klarade det nästan.- men ett silver är inte dåligt :} ! sen väntade bara resan hem.. det var mysigt faktist.. jag gillar att åka buss :] vi stannade och åt och köpte godis i linköping . JAG VAR I HIMMELEN!! :$ Godis everywhere!! :} hihi
Måndag - somsagt så varade bussresan till kl halv 6 i morse.. och jag skulle upp till skolan... HAhahah jaja, jag klarade dagen bra :)

det enda minus med resan var att jag råkade tappa min silvermedalj i bussen :( :( jag ahde bara bandet, som silverbrikan hängde i, kvar runt halsen då jag kom hem.. bad pontus kolla upp om busschafören kunde titta efter den . så hoppas han gör det^^
men men, i norrköping tog vi en massa kort :) och jag tänkte iallafall att ni skulle få ta er en titt på ett par stycken ;)
Titta & NJUUUUUUT gott folk :}



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0