klädbad xD

Ikväll var jag med Anna, Isa & Rebb , & de tre små flickorna tyckte tydligen att jag skulle åkaii poolen idag xD
men det blev en reäl kamp ;) tog iallafall typ 5 minuter innan dem tillslut fick i mig :}
sen flög Isa i ;P och sen var det Anna & Rebb kvar... och de kämpadepå och försökte få i varandra.. 
det blev så att båda dem åkteii i slutändan :P hahahhahaha så där var vi, simmandes glatt runt i poolen med kläderna på :):)

senare såg vi filmen vi hade hyrt, typ världens konstigaste film; "Free Jimmy".  Rebb somna, jag blundade lite dåochdå men  Anna & Isa vart som fast i filmen ;) haha

Tjejer, det jag har kvar att säga nu är 
 ♥NI ÄR TOKIGA, jag gillare (A)

< fräscha bilder osv


 


Kommentarer
Postat av: isabelle

du är bäst.

2008-04-05 @ 02:26:59
URL: http://isaabelleee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0