08 04 08

HAHAHA förlåt, jag vet att jag inte är så skillad med sånthär bloggande ;S :$ men jag ahr bara avrit allmänt LAAAAAT :$ och igår blev det inge dator över huvu taget :}

AJa, ska väll berätta lite om de 3dagar jag inte skrivit ;P

 Lördag ♥, Anna F och Ida :

måste bara börja med att säga, FYFAN så ni är bra ;) ;) - " och man blir ju som man umgås :] "
hahah med er flickor behöver man då inte alkohol för att vara flummig , vi fixar det bra iallfall ;) HAHAH xD
Anna + Ida + Bio + årets första strutglass - love you guys (L)

Söndag, Emma (L):

I söndags var jag med emmsan :)
hon klippte mig och färgade slingor i hela mitt hår :):) och så ritade hon en Lollipop på min vita T-skirt, BLEV HUR FINT SOM HÄLST :D:D(A)
tack emma, tack för allt :*

Igår, Lollobejbi<3 :

träffade lollo på brokiosken efter skolan, sen gick vi hem till mig. snackade en MASSA som vanligt :] men det är så jävla mysigt med lollo - med dig kan jag prata om allt, jag älskar dig
TACK FÖR ATT DU FINNS sägjadåbah<3

Idag:

Har jag inte gjort så mkt mer än volleyboll :] men det var roligt, har faktist saknat träningen över helgen :$
hihi :) puss på alla i laget :*:*


SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, nu har jag skrivit. lång tid tog det så nu måste jag sova snart :]
men du

Vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: Ida

haha du har blivit skitdålig på att uppdatera ;)
jaa, det är så underbart kul att vara med er två, man blir så flummig ;D puss

2008-04-09 @ 16:02:36
URL: http://idacnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0