Sommarhelger

Då var det sommar då... Kul, men just nu hade det gärna fått vara lite bättre väder!
Vad ska jag göra i sommar? Jo, jag ska skriva klart min uppsats (jag vet, det suger att jag inte blev klar, men har ingen ork!!) och göra klart två kompletteringar.. är så besviken på min själv, men jag måste försöka inse att jag är utmattad och att det är orsaken till att det har gått så dåligt i skolan. Inte det att jag inte kunnat eller inte försökt. Jag ska försöka blir klar med allt under juni, men annars hoppas jag att jag hinner klart under sommaren iallafall. Vad ska jag mer göra i sommar då? Jo jag ska jobba som personlig assistent! Spännande och nervöst! Har aldrig gjort det förr, och det är ju ett sådant stort ansvar! Men det är ett viktigt och meningsfullt jobb och det är därför jag vill testa och se ifall jag kan klara av det! :)
Mer då? Jo, det är ju midsommar nästan helg.. har inga som hälst planer! :O Skulle verkligen vela köra en "riktig" midsommar, hela konceptet med midsommarstång, kransar, lunch, snapsvisor, lekar, god middag och härligt folk! Och soligt väder ofcourse! ;) Men vet inte var eller med vilka än.
Sen, helgen efter det, är det Stadsfesten. Ja då blir det tre-dagars ståhej! :) Kommer nog bli toppenkul! Inte för att jag egentligen gillar så många artister som kommer osv, men ALLA man känner i Skellefteå är där, så då vill jag också vara där! På torsdagen har jag inget planerat än, är öppen för förslag :), men på fredagen tror jag att Terese skulle dra ihop något med Nina och där kanske jag kan hänga på :P På lördagen ska ett stort gäng hänga hos Anna (hon kommer ju alltid hem från Oslo för stadsis ;) ) och det tror jag blir jättetrevligt! :)
 
Idag då, jo idag ska jag till stan för att köpa Stadsfestenbiljetten (den blir nämligen dyrare om två dagar) och kanske kollar jag in rean på Åhlens, men annars har jag inget mer planerat. Borde försöka sätta mig med skolarbete.. men bara tanken på det gör mig jättetrött. Vi får se vad som händer. Har redan sett klart säsong 2 av Orange is the new Black, så måste hitta mig nån annan serie att se på! Blir lite ensamt här hemma då Anton är borta i pajala och jag har inte ens bussen till Umeå att passa.
 
 
Bilder från helgens fest (tog tyvärr inga fler bilder! :( ). Vi var ett litet gäng som satt ute på balkongen hela kvällen tills vi for ut på verandan (och träffade vänner jag inte sett på hur länge som hälst!).  Hade verkligen en jättebra kväll i lördags! (ps. Jag fick vänta en bra stund innan folk kom så jag underhöll mig själv med att ta ca. en miljon selfies).
 
 
 
 
 I helgen hoppas jag att jag och Anton hinner gå och se Maleficent på bio och kanske kommer igång med att lägga panel på vardagsrumsväggen. Sen kommer Martina på lördag och då blir det att umgås med lite rosé! :)

Kommentarer
Postat av: terrro

Hade också kul i lördag!:)
Så konstigt att jag inte fått upp dina inlägg på bloglovin.. har ju missat massa!

2014-06-11 @ 15:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0