Tats

Tre tatueringar jag vill göra (när jag kan ta mig råd till det). Dock vet jag inte riktigt vart någonstans på kroppen jag vill sätta dem. Vill ha alla som bara smala streck, alltså inte ifyllda eller tjocka streck eller nått sånt så alla bilder är inte helt korrekta på utseendet, men det var bara för att få se hur det ungefär skulle se ut. Och sen funderar jag såhär:
  • Triforce tänkte jag kanske placera på nacken, bakom örat, på foteleden eller sida-handled.
  • Deathly Hallows på nacken, axeln, fotleden eller sida revbenen.
  • Kvinnomärket tänkte jag antingen placera på vänster handled eller vänster häl.
Vad tycker ni? Några synpunkter/förslag? :-)
 


 
Varför jag vill ha dessa tatueringar och vad de betyder för mig kan jag förklara en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0