5 år

Idag fyller min blogg 5 år! Grattis till mig själv ;-)
Oj, har hållt på ett bra tag nu och jag som i början inte trodde att bloggandet var något för mig. Ni får mer en gärna gå tillbaka i arkivet och kolla på lite roliga gamla bilder och läs lite texter. Lite skämmit kanske, men somsagt, det var fem år sedan jag började blogga och för fem år sedan visste jag inte riktigt vem jag var. Jag har alltid stayed true till min blogg. Jag har skrivit om allt mellan himel och jord, vad jag vill, när jag velat det. Jag kan säkert ångra vissa bilder och en del jag skrivit, mycket har ändrats på fem år, men det var jag då och detta är jag nu.
Det är kul att ha något att kolla tillbaka på :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0