1:a maj.

Första maj. Arbetarklassens dag. I det fina vädret marscherade vi fram ca 60 pers i ett samlat demonstrationståg av Vänsterpartister, Ung Vänstrare och sympare. Talarna i år var Kristina Ahlenius från UV och Kjell Hanseklint från V. Var först snack om att jag skulle tala, men det kändes bra att Kristina gjorde det istället för mig. Inte för att jag inte vågar, men det kändes kanske lite väl stort och inte nog förberett för mig som ny ordförande.
Härligt var det iallafall att få ropa lite slagord mot det kapitalistiska samhälle vi lever i.




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Synd att jag inte kunde närvara!=/ Hoppas det gick kalas ändå=)

2012-05-02 @ 13:42:32
URL: http://jennifermarklund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0