Internationella kvinnodagen.

Jag vet jag är slö på att blogga, men känner inte peppen för tillfället.
Denna dag är tillägnad oss kvinnor. Och vad har jag gjort idag, typ inget. For tyvärr inte på UV:s möte, jag hade ingen ork :-S Det jag dock har gjort på förmiddagen var att göra klart mitt projekt i att städa ut min garderob! Härligt :-)
Jag har haft lov hela veckan, tänkte jag skulle använda tiden till att plugga. Har det blivit nå plugg? NEJ inte alls! all energi har gått åt annat, personliga saker, och dagarna har flygit iväg. Imorgon är det fredag redan och har inte så mkt till plan, men något med Martina ska jag iallafall hitta på :-) På lördag morgon bär det av mot svansele med hela familjen och det blir skoter, badtunna och övernattning, hur mysigt som hälst!

Btw, idag for Terr till thailand, riktigt avundsjuk är jag!

Till hyllning för internationella kvinnodagen kan jag iallafall lägga ut någon bild på några smarta, vackra, starka kvinnor.





Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fint inlägg med fina bilder. <3

2012-03-09 @ 00:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0