Brännbollsfesten/BrännbollsYran/UmeåYran

I eftermiddag blir det att dra iväg på umeåYran, Brännbollsyran, Brännbollsfesten eller va fan det nu heter nu förtiden! Veronica Maggio ska spela vilket känns himla kul! :-D Har ju nött hennes nya cd som tok! Dock ska jag ju se henne på P&L också, men men ;-) en gång till skadar ju inte!
Vem tror ni det är som drar(tvingar)med mig till umeå trots att det är min jobbhelg då? Självklart är det Annapanna enmark! Vem annars lixom? ;-) hon får oss till och med att betala overprice för att veta säkert att vi kommer oss in! Eftersom singelbiljettera för lördag var slut, köpte vi två dagars.. 350 spän! (Tack tack tack till Sam som var snäll och fixade biljetterna åt oss!!) Tur att anna är så snäll ändå och lovat att betala mellanskillnaden det blev mellan att ha betalat vid dörren för en singel ;-) för snäll, men hon har nog råd, personalchefen ;-)
Jag skulle egentligen ha slutat 18 idag. Gjorde ett tappert försök att fråga alla arbetskamrater om de inte orkade ta två eller tre ynka timmar av mitt pass, men ingen ville. MEN det visade sig att Stefan, som redan jobbar idag, kunde tänka sig byta pass-slut-tid. Nu slutar jag 15 istället för han, och han 18 istället för mig, TOPPEN! Nu hinner jag hem och göra mig i ordning! :-) Har redan lagt fram vad jag ska ha på mig, även smycken och skor, och jag har bestämt hur jag ska göra håret och förhoppningsvis hur jag ska ha sminket. Vi borde tom hinna ta den tidigare bussen som går 17.10!
Ne, nu ska jag se om jag hittar något att äta i min lilla lägga, annars blir det att fara till Ica och köpa drickyogurt. Ska lix dit för att köpa utblandning till ikväll.

Önska oss lycka till på vårt lilla äventyr! :-D

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Snäll vän du har då. :)

Hoppas ni får det superkul ikväll. :D Men var liite försiktiga iaf. Om man får säga så som storasyster. ^^

2011-05-28 @ 11:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0