Midsommarhelgen


I fredags köpte jag sill, mimosasallad och kokade potatis till lunch. En riktig midsommarlunch tänkte jag :-) sen gjorde jag mig klar och cyklade i regnet till A-torp där fyra trevliga tjejer väntade och hade förberett en fin och riktigt god 3 rätters middag. Efter middagen och några glas så bestämde vi oss för att ta den skjuts vi blev erbjudna t/r till en stuga ute i Ytterlund???? va tusan är det för ställe tänkte jag. Men där fanns det också trevliga människor och mycket prat blev det, om dittan och dattan, men mest ganska seriösa samtal ändå. Men men, kvällen slutade lyckligt och det hade varit en bra midsommarafton, enligt mig! :-D tack flickor för att ni ställde upp och tog emot mig med era öppna famnar! Ni räddade mig, det vet ni! :-)


Morgonen efter, lördag, så steg jag upp klockan halv 9, efter 4,5 timmars sömn, och traskade direkt till jobbet. Jobbet gick bra ändå, trots den lilla sömn jag fått. Efter jobbet tog jag bussen till svansele. Antons mamma fyllde ju 50 år och inte kan man missa att säga grattis då ! :-) 6 st av Anton Bergs finchoklad blev hennes present från mig, ville egentligen ha med mig blommor också (eller någon ritkigt present) men den enda som var öppet var coop och tyvärr sålde dem inga blommor. Iallafall så sitter jag nu på antons dator i svansele och funderar över vad vi ska göra av dagen, för vet ni vad?  JAG HAR SEMESTER! :-D :-D en vecka iallafall och denna vecka kommer bli AWSOME med P&L som huvudmål! :-D
btw, marr och terr skulle behöva prata med var och en av er innan avresan sker! Vi måste ju kolla så vi har koll på läget ;-) TAGGA FLICKOR♥!!

Ne, kanske ska man käka lite smörgåstårta nu.
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0